رفتن رسیدن است!

خرید بک لینک
من آن کبوتر سرخ، خون می چکد ز بالم

یک آسمان مرده، قرعه شده به فالم

من را نشانه رفتند سنگم زدند از دور

بال و پرم شکسته، از من مپرس حالم...

رفتن رسیدن است!...

ما را در سایت رفتن رسیدن است! دنبال می‌کنید

برچسب: کبوتر,کبوتر پلاکی,کبوتر پرشی,کبوتر طوقی,کبوتر مسافتی,کبوتر چاهی,کبوترخانه,کبوتر زینتی,کبوتر بچه کرده,کبوتر نامه بر, نویسنده: بازدید: 282 تاريخ: جمعه 26 شهريور 1395 ساعت: 8:23

کسی نمی داند...؛یکجای دلم را گذاشته ام برای تو...یکجای دست نخورده و ناب...قسمتی ار دلم که طعم غم را نچشیده...یکجای ناب و دنج که با هم بنشینیم و منهی برایت بگویم و بگویم...برایت از تو بگویم... که همیشه رویای بودنت با من بوده...از شعرهایم... از تلخ و شیرین ماجراهای عاشقانه ام بگویم...یک جای دلم را همیشه برای تو ناب و دنج می گذارم...که هی بنشینم و موهایت را ببافم و برایت بگویم...که طنین لبخند تو ناب ترش می کند....میدانی اصلا فکر می کنم تمام مادرهای هستی،از بدو تولد با فرزندانشان بوده اندو همواره چیزی در وجودشان بوده...تو هم همیشه با من بوده ای...در خواب هایم که تن رفتن رسیدن است!...

ما را در سایت رفتن رسیدن است! دنبال می‌کنید

برچسب: مادرانه احسان خواجه امیری,مادرانه سريال,مادرانه ها,مادرانه بازیگران,مادرانه رها,مادرانه دانلود,مادرانه قسمت اخر,مادرانه,شعر,مادرانه تیتراژ,مادرانه آهنگ, نویسنده: بازدید: 114 تاريخ: جمعه 26 شهريور 1395 ساعت: 8:23

معشوق هر صبح به تو سلام می کند...حالت را می پرسد...و هر چند ساعت یکبار از تو می پرسد در چه حالی...و آخر شب، شب بخیر می گوید وبرایت خواب آرامی آرزو می کند...و این ماجرای مداوم و شیرین هر روز تکرار می شود...؛معشوق هست...هر روز...هر ساعت...هر لحظه...دل اما،خیلی وقت است که رفته! رفتن رسیدن است!...

ما را در سایت رفتن رسیدن است! دنبال می‌کنید

برچسب: بیدل دهلوی,بیدل شیرازی,بیدل دهلوی pdf,بیدل دهلوی اشعار,بیدل دهلوی غزلیات,بیدل دهلوی کیست,بیدل شناسی,بیدل دهلوی دیوان,بیدل حیدری,بیدل شعر, نویسنده: بازدید: 118 تاريخ: جمعه 26 شهريور 1395 ساعت: 8:23

تو را می سپارم به راه های صلاح و مصلحت...و نمی دانم این راه ها تو را به کجا خواهند برد...اما این را خوب می دانم که باید گاهی فاصله را با آدم ها حفظ کرد..."نه آنقدر نزدیک که در هم ذوب شویمو نه آنقدر دور که در سرمای هم یخ کنیم..."دلم می خواست در تو ذوب شوم...در چشمان تو...در تو که مغرب و مشرق گه منی...اما راه های صلاح پاهایم را شل کردهو چشم هایم را مغروق..."چه بسا چیزهایی را می پسندید و..."راه های صلاح و مصلحت...اگر این کلمات وجود نداشت،اگر این کلمات را نمی دانستمچگونه دوری ات را توجیه می کردم؟! رفتن رسیدن است!...

ما را در سایت رفتن رسیدن است! دنبال می‌کنید

برچسب: تو را میسپارم به دست خدایم,تو را میسپارم به مینای مهتاب,تو را میسپارم به دلهای خسته,تو را میسپارم به,دانلود آهنگ تو را میسپارم به دلهای خسته,تو رو میسپارم به خاک,تو را به خدا میسپارم,دلم را به تو می سپارم,مادرم را به تو میسپارم,دانلود آهنگ تو را می سپارم به رویای فردا, نویسنده: بازدید: 332 تاريخ: جمعه 26 شهريور 1395 ساعت: 8:22

نمی دانم بعدها آدم ها با تاریخ های نشانه گذاری شده ی

زندگی شان چه می کنند...

هر سال با سالگرد شروع کسی که دیگر نیست چگونه برخورد خواهند کرد؟!

رفتن رسیدن است!...

ما را در سایت رفتن رسیدن است! دنبال می‌کنید

برچسب: تقویم بازی های پرسپولیس,تقویم اجرایی فعالیت های پرورشی,تقویم اجرایی فعالیت های پرورشی مدارس,تقویم اجرایی برنامه های پرورشی,تقویم بازی های پرتغال,تقویم فعالیت های پرورشی,تقویم مناسبت های پرورشی,تقویم مناسبت های پرورشی سال 92,تقویم اجرایی فعالیت های پرورشی سال 93,92,تقویم اجرایی فعالیت های پرورشی 94,93, نویسنده: بازدید: 160 تاريخ: جمعه 26 شهريور 1395 ساعت: 8:22

در این ویرانه ی گمگشته،تو دست کم شبیه خودت بودی...هنوز هم میان زمین و آسمان بودی...نه اینقدر پاگیر این قعر بی نهایت شدی،که بال هایت را فراموش کنی...و نه آنقدر دچار حال بارانی ابرهاکه یادت برود این بذرها که افشانده ایروزی سبز خواهند شد...چیزی شبیه به همین نهال ها...که روزی تنومند می شوند و سایه های بلند دارند...که دست هایشان رو به آسمان است وریشه دوانده ی خاک اند... رفتن رسیدن است!...

ما را در سایت رفتن رسیدن است! دنبال می‌کنید

برچسب: در این زمانه رفیقی که خالی,در این زمانه بی هیاهوی, نویسنده: بازدید: 296 تاريخ: جمعه 26 شهريور 1395 ساعت: 8:22

مرا شبیه خودت کردی و رهایم همز هرچه شعر عاشقانه ای جدایم هم دلم به حکم عاشقی هزار خنجر خوردهنوز زنده ام که بوده ای دوایم هم کسی پناه قلب من نبوده است هرگزنه آدمی به زمین و نه آن خدایم هم عشق به نقل تو همیشه بوده پر ز عذاببه مهر هجرها دادی و جفایم هم! همیشه بوده ای به حکم دل، صحیح و صوابو عقل گوید که بزرگ ترین خطایم هم... رفتن رسیدن است!...

ما را در سایت رفتن رسیدن است! دنبال می‌کنید

برچسب: تامل کنان در خطا و صواب,خطا وصواب در و حجاب, نویسنده: بازدید: 298 تاريخ: جمعه 26 شهريور 1395 ساعت: 8:22

صفحه بندی